PYTANIA

Płatności i wysyłka

1. Przetwarzanie zamówienia

W celu złożeniu zamówienia na stronie internetowej PANIKA BOTANICAL zostaniesz przekierowany na stronę e-sklepy Naffy (https://www.naffy.io/). Na naffy zakup odbywa się automatycznie i jest bardzo prosty. Klienci wybierają produkt, przechodzą do płatności, a po zatwierdzeniu płatności przez Stripe, produkt (jeśli cyfrowy) zostaje automatycznie dostarczony na ich adres e-mail. 

 

2. Metody wysyłki

Wysyłka na podany przez Ciebie adres e-mail.

 

3. Opłaty za wysyłkę

Brak.

 

4. Ramy czasowe dostawy

Dostarczenie produktu - po dokonaniu zakupu klient oczekuje na dostawę produktu lub usługi online. Sklepy internetowe często dostarczają informacje o statusie zamówienia i przewidywanym czasie dostawy (w przypadku e-commerce). Jeśli chodzi o produkty cyfrowe platformy sprzedażowe posiadają system, który automatycznie dostarcza produkt na adres e-mail klienta. Taką funkcję zapewnia naffy.

 

5. Problemy z dostawą

W rzadkim przypadku opóźnienia w dostawie lub problemów w trakcie przesyłki, skontaktuj się natychmiast z naszym działem obsługi klienta. Będziemy pracować gorliwie, aby rozwiązać problem i zapewnić, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie jak najszybciej - help@panikabotanical.pl

 

7. Metody płatności

BLIK, karta płatnicza. 

 

8. Bezpieczeństwo płatności

Płatności są obsługiwane przez Stripe (największego operatora płatności na świecie), który zapewnia bezpieczne i szybkie transakcje

9. Potwierdzenie zamówienia

Po zakupie wybranego Warsztatu lub Vouchera na platformie naffy, klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Wiadomość zawiera link do pobrania zakupionego produktu, jeśli jest to produkt cyfrowy, lub informacje o dostępie do usługi, np. online konsultacji. Treść i tytuł maila z potwierdzeniem można spersonalizować, dostosowując je do swojego stylu komunikacji. 

10. Satysfakcja klienta

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, obawy lub opinie dotyczące procesu dostawy lub płatności, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci na każdym etapie.

SERIE